teisipäev, 28. aprill 2020


       Puhkama Soomaale. 


Tere kõigile kes mu blogile vahel silma peale viskate ja ka teile, kes te siia lehele esmakordselt olete sattunud.


Viimati kirjutasin ammu, rääkida meeldib mulle enam.
  Sel kevadel on igasugu asju toimunud. Suur muutus on muidugi alates 12. märtsist  alguse saanud eriolukord. Sel aastal märkan palju numbriga 2 seonduvat. Mulle sobib rohkem 13 kui 2.
Ma võiksin pikemalt rääkida oma tunnetest selle olukorraga seonduvalt, aga siis peaksite meile majutusse tulema , küllap leiame ka aja oma mõtete vahetamiseks.
Kui ma täiesti aus olen, siis minu isiklikus elustiilis ja käitumises polegi VEEL midagi suurt muutunud, ma õnneks olen üks nendest inimestest, kes elavad hajaasustuses, peavad igapäevaselt palju ainult iseendale lootma ja kui igal hommikul uudiseid ei loe, siis on ka meeleolu täitsa ok.
Nii nagu ilmselt linnas elav inimene ei saa aru kuidas ometi mina  maal tahan elada ja siin hakkama saan , siis mina ei ole kunagi tahtnud elada suurlinnas. Inimesed ongi erinevad ja kõik ei mahu ei marja- ega karjamaale.
Täna tean aga suure veendumusega, et saan olla abiks paljudele linnakatele, kel on tõsiselt isu otsas toas istumisest ja ma tegelikult ei saagi aru, miks Te veel pole maale tulnud.
Tulge meile paariks päevaks puhkama. Meil on VABADUS. Te suudate igal juhul pidada kinni igasugu kahe meetri nõuetest, mis kahe, isegi 20 m on vähe pakutud. Kuigi tihti soovivad külastajad mind ka kallistada , siis tänases olukorras jääb see uute tulekuteni ootele.
Loomulikult pean nüüd kohe tuure maha tõmbama, me oleme kodune majutus ja maja kus Teie peaks end vabalt tundma ei tähenda peo ja väljaelamise kohta.
Meil on akna taga pardipaar, kes pere loomisega tegelevad  ja palju teisi linde kes just praegustel hommikutel eriti kõval häälel end väljendavad ja muidugi saate vahel naabrite sõbralikke ja uudishimulikke kasse paitada ja kui hommikul varakult ärgates ka päike paistab, siis päikesetõus on nagu filmis, seda suurest aknast vaadates.
Loodus hakkab just ärkama, see on super aeg veeta aega just maal, looduses.
Kui te pole veel päris kindlad kas tahate meile tulla, siis helistage mulle 53411368 ja küll ma Teid ära tinistan.
Ainuke kurb teadaanne , et me lubame Teil vaid kaks ööd kohapeal olla, sest olukord nõuab suurt puhtust, aga tean , te tulete kunagi tagasi . Tulete tagasi juba sellepärast, et Te saate minult teada mis kõik huvitavat meie Soomaa piirkonnas on võimalik kogeda. Tulge, ma räägin Teile.
Meil on võimalik viibida  täiesti omaette, aga kui soovite, võime pidada tunnikese teepausi meie koduaia lilledest teega ja kui olete eriti uudishimulik, saame käia vanas mõisaansamblis. Mulle meeldib Tori mõisast rääkida, seda nii palju kui mina tean, aga usun, et igav meil ei ole.

Ja kui te nüüd ikka veel lugemas olete, siis Soomaal saab ka kanuuga sõita, siidrit või kodust õunamahla maitsta ja tegijatega kohtuda, rabas iseseisvalt jalutada mis tegelikult täna võib olla polegi nii hea mõte mõne arvates, aga kui seda asjatundliku kohalikuga teha, siis....täitsa meeldejääv.
Lühidalt võtan kokku, et olen helistamise kaugusel ja päevakava paneme kokku koos, või olete hoopis koos partidega , täiesti omaette ja perenaine hoolitseb Teie heaolu arvestades. Valige, helistage ja mina ning paljud Soomaa ettevõtjad oleme teile kättesaadavad.
Kohtumiseni!

Jäin kuulatama, õues sajab ,  see mulle meeldib kui vihm plekist katusel häält teeb.

Kui olete otsustanud, et nüüd on kõik, sõidame maale....siis tellige päev või veel parem,  kaks päeva ette!



Ootan Teiega kohtumist!
Kujundage oma puhkus ise!
Lisan galerii pisikese pettusega, pildid tehtud suvel ja siis on veel ilusam meil.




Päikesetõus Mutis

Saun




Blogiarhiiv