reede, 21. veebruar 2014

Tutvu perenaisega.


                   Perenaisest talus.



     Suhelda on ikka mõnusam kui tead kellega on tegemist. Nii otsustasin ka mina Tuka talu 
 perenaine, et peaksin end nähtavaks tegema.  Saage tuttavaks, mina olen Ave.
 Väga lühidalt endast ja talust.  Talu seostatakse ikka millegi kasvatamisega või loomadega. Meie talu on tavaline kodu maal. Meil kasvavad vaid tiigis karpkalad ja kodus elab peale pererahva veel kaks kassi. Kodustest töödest jääb aega ülegi, siis meeldib mulle laulda, tantsida, rabas matkata, fotografeerida, lilleseadeid meisterdada ja tegeleda dekupaaziga. Olen tõeline saunagurmaan ja imetlen loodust: päikesetõus ja loojang; udu; vikerkaar; sookured; raba vaikus; meri ja palju muud muudavad minu elu ilusaks.
   Kõigele lisaks meeldib mulle võõrustada külalisi. Ja kuna eelpool loetletu toetas minu ettevõtluse     mõtet, siis nüüd olengi ma majutusasutuse perenaine. Majutame oma vanas elumajas mida oleme kohandanud külaliste vastuvõtmiseks. Kõik on olemas, peale euro remondi.  Loodan siin läbi selle blogi ka külastajates huvi äratada ja kohtuda;).
Puhka suvel Eestis!
Lisaks pakun õhtujuhi teenust üle Eesti. Pulmade puhul ma ei nimeta ennast pulmaemaks, samas ma ei ole endale sobivat ametinimetust veel leidnudki. Huvitavad  pakkumised on oodatud.
Arvuti pole minu kõige tugevam külg, seepärast püüan tasapisi seda blogi oma maitse järgi  kujundada. 
  Sel kevadel (2014) on Tuka talu valmis külaliste vastu võtmiseks. Meie majakesse mahub väike
  seltskond, vaid kuus inimest.  
  Meil olles ei pea igavlema, võimalused matkamiseks ja ümbruskonnaga tutvumiseks on lausa soovituslikud.
   * Matk rabasse mis kestab umbes paar tundi ja on läbitav ka kingades, sest kõndida saab laudteel. Eriti soovitan seda linnainimestele. Rabas on eriline vaikus.
   * Tori alevik on oma loodusliku iluga ja põnevate lugudega, arhitektuuriliste mälestiste ja             ainulaadse  kirikuga huvitav ajalooline paik kuhu teen heal meelel ekskursioone.
   * karpkala püüdmine ja suitsetamine. Kindel põnev elamus.
   * kanuumatk
  Kui tulla meile pikemaks ajaks, siis pole vaja karta, et tegevusi ei jätku. Lähikonnas pakutavad teenused on kergelt kättesaadavad ja igale maitsele midagi kindlasti . Koerte rakendisõit; hobusõit;  räätsamatkad; kanuumatkad jne. Küsi võimalusi. Meie ettevõtjad teevad rõõmsalt koostööd, et külalistel oleks meeldejääv kogemus. 
Palju eriilmelist loodust ümbruskonnas ja mitmeid rändlinde kohtab Tukal. Loodusfotograafide pilk leiab kindlasti mõne viu või sookure lausa õuelt lahkumata. Sügisel läheb sookurgede rännutee üle meie maja. Põllul on eri aegadel lõokesed, rohutirtsud, sookured, kitsed, jänesed, põldpüüd, rebased jpm. Meil on öömajaks rahulik vana maja kus väga külma ilmaga varbad külmetavad ja pesuruumi kütab päike, aga suvel sellega ju muret ei ole.  Magate justkui muuseumis, sest ka esivanemate esemeid on palju öömajas eksponeeritud. Asemed on pehmed ja puhtad ja soovi korral lisaks saun. No on ikka mõnus küll.
                                            
                                          Ave, stiilipeol partorgiprouana . Pilt ei ole Tuka talus.
                  

Blogiarhiiv